Zawór EGR

Zawór recyrkulacji gazów spalinowych

 
Zapobieganie problemom z zaworem EGR.

Spróbuj CARBON CLEANING!


Czyści silnik i eliminuje gromadzenie się węgla

Prewencyjne czyszczenie silników umożliwia przywrócenie części silnika, a nie ich wymianę, a tym samym oszczędność właścicieli samochodów na kosztownych częściach, takich jak nowa turbosprężarka (5.000-10.000 zł), katalizator (2.000-7.500 zł), DPF (2.000-7.500 zł) Lub zaworu EGR (1.300-1.700 zł).

Problemy te wynikają głównie z złego spalania, które stłumia silnik.

Zatem: przed wymianą części silnika spróbujmy go wyczyścić. Brudny silnik w wyniku gromadzenia się węgla jest nowym zagrożeniem dla osiągów pojazdów.
 
Podstawy

Zawór EGR pomaga twojemu samochodowi wydajniej i całkowicie palić paliwo poprzez recyrkulację części wydechowej i uruchomienie go ponownie w procesie spalania. Spowoduje to chłodniejsze, bardziej pełne spalanie paliwa, które zmniejsza emisję szkodliwych gazów przez zakazanie powstawania szkodliwych gazów.

Zalety

Zawór EGR ma kluczowe znaczenie dla kontroli emisji spalin. Recyrkulacja spalin pomaga utrzymać w atmosferze ogromne ilości niespalonego paliwa. To niespalone paliwo jest uważane za ogromny wkład w gromadzenie gazów cieplarnianych. Dlatego jakiś czas system EGR stał się obowiązkowy we wszystkich nowych pojazdach.

Wady

Gdy zawór EGR zepsuje się, należy go wymienić. W przeciwieństwie do niektórych urządzeń do kontroli emisji spalin, które mogą zepsuć się bez wpływu na zdolność prowadzenia samochodu lub ciężarówki, zły zawór EGR może mieć wpływ na osiągi silnika, a nawet powodować jego całkowite zatrzymanie. Dobra wiadomość jest taka, że ​​możesz ją wyczyścić.

Opis

Zawór EGR = Zawór recyrkulacji spalin.
Zawór EGR kontroluje powstawanie szkodliwych substancji.
Błędne przyspieszenie może być spowodowane błędnym zaworem EGR.

Przewodnik - zawór EGR

Zawór EGR lub zawór recyrkulacji spalin jest zaworem regulowanym próżniowo, który umożliwia powrót określonej ilości spalin do kolektora dolotowego. To spaliny miesza się z powietrzem dolotowym i rzeczywiście chłodzi proces spalania. Chłodnica zawsze jest lepsza w Twoim silniku. Wydechowy zawór EGR recyrkuluje także zapobiega powstawaniu gazów związanych z azotem. Są one określane jako emisje NOX i są wspólną przyczyną niepowodzenia testów emisji. Niestety, zawór EGR może utknąć, powodując powstanie gazów NOX. Będziesz wiedział, czy zawór EGR jest zablokowany lub nieprawidłowo działający, ponieważ samochód będzie miał objawy, takie jak szorstka praca i przyspieszenie. Pewność przebiega również na przebiegu paliwa, a następnie w komputerze diagnostycznym OBD-II lub nowszym.