Czyszczenie węgla

Zapobiega tworzeniu się pozostałości w zaworach, wtryskiwaczach, świecach zapłonowych


1 - Maszyna do czyszczenia węgla

Korzystając z naszego unikalnego, odwodorowego urządzenia zasilanego wodorem, technik w naszym ośrodku czyszczenia węglowego usunie prawie wszystkie gromadzenia się węgla. W ciągu zaledwie 30 minut silnik będzie działał jak nowy.

Maszyna czyszcząca węgiel ma niezwykłe możliwości czyszczenia. Dzięki tej zaawansowanej technologii, opracowanej przez kilka lat, wodór pulsuje przez rury wlotowe powietrza, spala się do 75% złóż węgla, które uniemożliwiają płynne prowadzenie silnika.
2 - Jak to działa?

Stacja dekarbonizacji Clean Carbon jest łatwa w obsłudze, szybka, wydajna i całkowicie autonomiczna.

Stacja automatycznie zarządza pulsacyjnym przepływem wodoru.

Efekt ogrzewania wodoru umożliwia podniesienie temperatury spalania w celu wywołania pirolizy, zasadniczo reakcji chemicznej, która służy do usuwania, spalania, rozpadu i wyeliminowania złóż węgla. Aby zainstalować, wystarczy włożyć wąż stacji do czyszczenia węgla do kanału wlotowego powietrza, a następnie podłączyć zaciski do końcówek dodatnich i ujemnych akumulatora pojazdu. Po włączeniu timera można wybrać czas trwania czyszczenia, który zmienia się w zależności od stopnia zanieczyszczenia pojazdu. Podczas pracy maszyny należy pozwolić, aby pojazd pozostawał bezczynny.
3 - Wodór

Choć jest wszechświatem, wodór jest gazem zwykle znalezionym w połączeniu z innymi atomami, najczęściej jako element w wodzie, oleju i gazu ziemnego. Wodór jest uważany za wektor energetyczny, używany głównie w chemikaliach, rafinacji lub przemyśle. Ale w dzisiejszych czasach obawy o środowisko, wodór jest postrzegany jako potencjalnie odgrywający główną rolę w przyszłym krajobrazie energetycznym. Wodór ma bardzo dużą gęstość energii, tzn. posiada dużo energii w małej masie.
4 - Korzyści płynące z wodoru w procesie spalania

Wodór charakteryzuje się wysoką reaktywnością i szybkością spalania aż pięć razy większą niż paliwo. Ponadto, wodór ma szerszy zakres palności niż inne rodzaje paliwa. Ze względu na te cechy dodanie nawet niewielkiej ilości wodoru w mieszaninie paliwowo-powietrznej zwiększa szybkość spalania, przez co zwiększa stabilność procesu spalania poprzez skrócenie czasu spalania i redukcję wahań cyklu.

Wiele badań ilościowych i doświadczalnych dotyczących wpływu dodania wodoru do silników spalinowych (na bazie gazu lub oleju napędowego) doszło do wniosku, że środek:

-  skraca czas trwania procesu spalania
-  zwiększa sprawność cieplną
-  gaśnie, rozpada się i usuwa osady węglowe

I wreszcie, aby uzyskać najlepsze wyniki, po sesji oczyszczania węgla zaleca się od 25 do 30 minut jazdy po niskim biegu (powyżej 3000 obr/min), aby usunąć resztę pozostałości z układu wydechowego.

Jako środek zapobiegawczy, dekarbuj swój pojazd co 15 000 km lub raz do roku.
 
Czyszczenie węgla?

Czyści silnik i eliminuje gromadzenie się węgla

Prewencyjne czyszczenie silników umożliwia przywrócenie części silnika, a nie ich wymianę, a tym samym oszczędność właścicieli samochodów na kosztownych częściach, takich jak nowa turbosprężarka (5.000-10.000 zł), katalizator (2.000-7.500 zł), DPF (2.000-7.500 zł) Lub zaworu EGR (1.300-1.700 zł).

Problemy te wynikają głównie z złego spalania, które stłumia silnik.

Zatem: przed wymianą części silnika spróbujmy go wyczyścić. Brudny silnik w wyniku gromadzenia się węgla jest nowym zagrożeniem dla osiągów pojazdów.